Wednesday 11 December 2013

   Assalamualaikum & hye . Fuhh fuhh ~ *tiup habuk* Yes , I'm back gituu . Hehe . Lama juga lah kan xbuka blog ni kan . 99.9% of all sudah clean & clear . Dunoe lah , tetiba nak stop aktif jadi blogger . Bila dah lama makin tua ni , semua benda pun dah malas . Banyak benda nak di settle kan tidak kira la benda remeh or tidak . Maybe telampau fikir pasal future kan . Jadi benda tak penting ni di tinggalkan begitu seja lah kan . Ni tetiba nak berjinak-jinak kunun mau b'blogger balik sejak Cik Neneng kita tanya "Dik , xblogging ka suda?" . Haha . Bila dia sebut pasal blog sumpah aku xpernah terfikir lagi mahu mencarut ntah pa benda di blog ni bila suda blog aku ni clean habis . kekekeke . Tapi dua tiga hari ni tiap malam aku rajin pula nak online tapi xtau nak buat apa . Tetiba hati ni terdetik kunun mau menaip setelah sekian lama tidak main tekan2 ni laptop . Hahahaha .

    Yala , dulu aku banyak meluah masalah , share cerita hidup aku di blog ni lah , dari blog lama sampai lah aku buat blog yang baru ni sebab terlampau crowded tuh blog lama . Tau lah kalau dah namanya budak2 sekolah time tuh , kalau boleh blog tuh penuh dengan gambar kartun or artis2 korea . Oh goshh . Childish gila . Entry pun cakap pasal feeling seja . Terlampau main perasan seja kan xD Bila suda terfikir tentang blog ni , rindu pula nak meluah di sini . Actually , better meluah dengan Allah kan kalau ada masalah , tapi kekadang nak meluah ni pun ada cara tersendiri juga lah . Kekadang bila kita meluah di blog , share cerita hidup kita di sini , kita bukannya mahu berharap orang faham akan setiap benda yang kita lalui kan, Tapi satu hari nanti bila kita buka balik blog ni then baca balik semua ni mesti aku akan tersenyum sendiri . Maybe time tuh aku tengah bahagia kot . kekekeke .

   Sekarang ni pun bila aku stress sikit pun cepat sangat melenting , yang kena si Gendut lah . Kejam juga lah aku kat dia . Padahal dia lah paling concerned & care about me . Kekadang aku rimas jugalah bila dia telampau-lampau peduli dengan aku . adui . Bukan tak menghargai , cuma sometimes aku perlukan sedikit ruang tuk sendirian . Mau meluah dengan dia pun kekadang tak masuk dengan perangai dia . Dia jenis yang suka menasihat semua perkara dan aku jenis tidak dapat menerima semua nasihat yang aku dengar , maksudnya tidak semua semua just sesetengah perkara okay . Itulah masalah nya . Tu yang aku lebih suka curhat2 di belog , tiada yang boleh bagi respon bila aku bersuara . Tapi susah juga begitu kan , takut rasa diri ni semua betul ja pula nanti. Hmm . TO BE CONTINUED ..
Kalau sudi LIKE lah terus , okay .

No comments:

Post a Comment